Júniusi Hírek

SM
5 perc olvasás
Júniusi Hírek

 UG HÍREK

 

Nemsoká jön az UG brand!

Egy ideje gyűjtögetjük a VINTAGE blank pólókat és pulcsikat. Legutóbb mikor szín szerint szétválogattuk több mint 200 db pólót számoltunk.
De természetesen szeretnénk ha minél limitáltabb és különlegesebb darabok lennének számotokra is. Így a tervek szerint kéthetente vagy havonta csupán 5-10 db-ot fogunk készíteni.
 

 Ez a hónap a tesztelésről szólt!

Akik követik a munkásságunkat biztosan észrevették, hogy mostanában sok az újdonság. Rengeteg változáson megyünk keresztül nap mint nap amiből Ti vásárlók sajnos keveset láttok, igyekszünk ezen dolgozni és próbálunk Titeket a lehető legbővebben tájékoztatni a körülöttünk forgó eseményekről!

Nehézségek és Motiváció

A 2024-es év elején megszűnt a kapcsolatunk az eddigi beszállítónkkal, azóta tesztelünk, rendelünk, kérdezősködünk és próbáljuk megtalálni a lehető legjobb forrást, hogy a legjobb minőségű és legmenőbb Vintage cuccokat tudjuk árusítani.

Sajnos Európa ezen részén még mindig nem örvend a Vintage stílus akkora népszerűségnek mint például Spanyolországban.

( ott a H&M üzletekben IS van VINTAGE használt ruha részleg )

A kifejezetten Vintage bálákat árusító cégek szinte megfizethetetlen árakon dolgoznak, egyszerűen itthon sajnos még mindig nem lehet olyan árat kérni egy használt ruháért mint amilyet 1-1 darab érdemelne!

Ettől függetlenül Mi hiszünk abban, hogy egyszer egy tudatosabb ország leszünk és értelmet nyer az amit képviselünk!

Bassza meg a FAST FASHION!!

Újult erővel!

Az előző hónapban bővült a csapatunk 1 fővel aminek nagyon örülünk hiszen így sikerült időt kerítenünk olyan “kötelezettségekre” amikret mostanában elhanyagoltunk. Visszatértünk a Social Mediára nagyobb tűzzel mint valaha és ez meg is látszik az oldalaink analitikáján és a rendelések számán is!

Érdekesség 

A hónapban több mint 15.000-en látogatták meg az oldalunkat 98 városból [348 db van MO.-on ]

És összesen 3 db visszaküldött rendelés volt!!!

Dickies és Carhartt

Több száz db Dickies és Carhartt nadrágot hoztunk az elmúlt két hónapban és az eddigi tapasztalat az az, hogy egyszerűen imádjátok ezt a két márkát! Na de vajon csak a HYPE miatt vagy ismeritek a történetüket is?

Ha ismered akkor ez a fejezet nem neked szól.

A Carhartt Márka Érdekességei

Történet és Eredet

A Carhartt márkát Hamilton Carhartt alapította 1889-ben Michiganben, az Egyesült Államokban. Kezdetben munkaruhákat gyártottak, amelyek különösen tartósak és kényelmesek voltak a nehéz fizikai munkát végzők számára.

Szubkulturális Ikon

Az 1990-es években a Carhartt a divatvilágban is népszerűvé vált, különösen az utcai kultúra és a hip-hop közösségek körében. Az ikonikus "C" logóval ellátott ruhadarabok nemcsak munkaruházatként, hanem divatos utcai viseletként is ismertek lettek.

Carhartt WIP  

A Carhartt WIP (Work In Progress) vonal 1994-ben indult Európában, és a márka modern, trendkövető változatát képviseli. A WIP kollekciók a klasszikus Carhartt munkaruhák stílusát ötvözik a kortárs divat elemeivel, így vonzóvá téve a fiatalabb, divatorientált közönség számára is.

A Carhartt több mint egy évszázada bizonyítja, hogy a minőség és a tartósság kulcsfontosságú a ruházati iparban. A hagyományos értékeket és a modern stílust ötvözve, a márka folyamatosan képes megújulni és alkalmazkodni az aktuális trendekhez.

A Dickies Márka Érdekességei

Történet és Eredet

A Dickies márka 1922-ben alakult Texasban, C.N. Williamson és E.E. "Colonel" Dickie által. Kezdetben rendkívül tartós és praktikus munkaruhákat gyártottak, különösen a mezőgazdaságban és az iparban dolgozók számára.

Szubkulturális Ikon

Az 1990-es években a Dickies nagy népszerűségre tett szert az utcai kultúrában, a gördeszkás közösségben és a hip-hop rajongók körében. Az ikonikus "horseshoe" logóval ellátott ruhadarabok divatos utcai viseletté váltak.

Különleges Termékek és Anyagok

 

A Dickies híres a tartós és kényelmes munkaruháiról. Az olyan ikonikus termékek, mint a 874-es munkanadrág, időtálló dizájnjuk és strapabíróságuk révén váltak népszerűvé.

Globális Jelenlét és Kulturális Hatás

A Dickies világszerte ismert márka, amely különböző kultúrák és közösségek körében népszerű. A globális jelenléte lehetővé teszi, hogy széles körben elérhető és kedvelt legyen.

A Dickies több mint egy évszázada bizonyítja, hogy a minőség és a tartósság kulcsfontosságú a ruházati iparban. A márka ötvözi a hagyományos értékeket a modern stílussal, folyamatosan alkalmazkodva az aktuális trendekhez.

Vissza a blogba

Hamarosan újabb

DROP💥

Iratkozz fel, hogy azonnal értesülhess az indulásról!