UG HÍREK |
Nemsoká jön az UG brand!
Ez a hónap a tesztelésről szólt!
Nehézségek és Motiváció
Sajnos Európa ezen részén még mindig nem örvend a Vintage stílus akkora népszerűségnek mint például Spanyolországban.
( ott a H&M üzletekben IS van VINTAGE használt ruha részleg )
A kifejezetten Vintage bálákat árusító cégek szinte megfizethetetlen árakon dolgoznak, egyszerűen itthon sajnos még mindig nem lehet olyan árat kérni egy használt ruháért mint amilyet 1-1 darab érdemelne!
Ettől függetlenül Mi hiszünk abban, hogy egyszer egy tudatosabb ország leszünk és értelmet nyer az amit képviselünk!
Bassza meg a FAST FASHION!!
Újult erővel!
Az előző hónapban bővült a csapatunk 1 fővel aminek nagyon örülünk hiszen így sikerült időt kerítenünk olyan “kötelezettségekre” amikret mostanában elhanyagoltunk. Visszatértünk a Social Mediára nagyobb tűzzel mint valaha és ez meg is látszik az oldalaink analitikáján és a rendelések számán is!
Érdekesség
A hónapban több mint 15.000-en látogatták meg az oldalunkat 98 városból [348 db van MO.-on ]
És összesen 3 db visszaküldött rendelés volt!!!
Dickies és Carhartt
Több száz db Dickies és Carhartt nadrágot hoztunk az elmúlt két hónapban és az eddigi tapasztalat az az, hogy egyszerűen imádjátok ezt a két márkát! Na de vajon csak a HYPE miatt vagy ismeritek a történetüket is?
Ha ismered akkor ez a fejezet nem neked szól.
A Carhartt Márka Érdekességei
Történet és Eredet
A Carhartt márkát Hamilton Carhartt alapította 1889-ben Michiganben, az Egyesült Államokban. Kezdetben munkaruhákat gyártottak, amelyek különösen tartósak és kényelmesek voltak a nehéz fizikai munkát végzők számára.
Szubkulturális Ikon
Az 1990-es években a Carhartt a divatvilágban is népszerűvé vált, különösen az utcai kultúra és a hip-hop közösségek körében. Az ikonikus "C" logóval ellátott ruhadarabok nemcsak munkaruházatként, hanem divatos utcai viseletként is ismertek lettek.
Carhartt WIP
A Carhartt WIP (Work In Progress) vonal 1994-ben indult Európában, és a márka modern, trendkövető változatát képviseli. A WIP kollekciók a klasszikus Carhartt munkaruhák stílusát ötvözik a kortárs divat elemeivel, így vonzóvá téve a fiatalabb, divatorientált közönség számára is.
A Carhartt több mint egy évszázada bizonyítja, hogy a minőség és a tartósság kulcsfontosságú a ruházati iparban. A hagyományos értékeket és a modern stílust ötvözve, a márka folyamatosan képes megújulni és alkalmazkodni az aktuális trendekhez.
A Dickies Márka Érdekességei
Történet és Eredet
A Dickies márka 1922-ben alakult Texasban, C.N. Williamson és E.E. "Colonel" Dickie által. Kezdetben rendkívül tartós és praktikus munkaruhákat gyártottak, különösen a mezőgazdaságban és az iparban dolgozók számára.
Szubkulturális Ikon
Az 1990-es években a Dickies nagy népszerűségre tett szert az utcai kultúrában, a gördeszkás közösségben és a hip-hop rajongók körében. Az ikonikus "horseshoe" logóval ellátott ruhadarabok divatos utcai viseletté váltak.
Különleges Termékek és Anyagok
A Dickies híres a tartós és kényelmes munkaruháiról. Az olyan ikonikus termékek, mint a 874-es munkanadrág, időtálló dizájnjuk és strapabíróságuk révén váltak népszerűvé.
Globális Jelenlét és Kulturális Hatás
A Dickies világszerte ismert márka, amely különböző kultúrák és közösségek körében népszerű. A globális jelenléte lehetővé teszi, hogy széles körben elérhető és kedvelt legyen.
A Dickies több mint egy évszázada bizonyítja, hogy a minőség és a tartósság kulcsfontosságú a ruházati iparban. A márka ötvözi a hagyományos értékeket a modern stílussal, folyamatosan alkalmazkodva az aktuális trendekhez.